Werkwijze


Waarom Curegie?
Curegie kent de zorg en spreekt de taal. Wij vinden dat veranderingen in de zorg nodig zijn. Wij zijn veeleisend en vinden dat organisaties kritischer mogen zijn op de kwaliteiten van het leiderschap bij het zittende management en staf. Alleen dan kan het hoofd worden geboden aan complexiteit en wordt verspilling aangepakt en worden organisaties effectiever.

De kern van ons werk is om maatoplossingen te creëren voor vaste en tijdelijke management en staf - vacatures in uw organisatie. Het gaat om functies op het niveau FWG 50 - 80.

Curegie biedt een aantal opties op maat;
a. Voor vacatures die u prima zelf kunt invullen; de vacature op Curegie plaatsen met hyperlink naar uw eigen site. Voor een periode van 2 maanden tonen wij de vacature tegen administratieve kosten. Onze inspanning is erop gericht om zoveel mogelijk verkeer op de Curegie-site te realiseren waardoor veel potentiele kandidaten ook uw vacature kunnen zien, maar rechtstreeks bij u kunnen reageren. Wij hebben verder geen rol. Verkeer creëren is een vak dat wij met succes beoefenen met D!SCURA.

b. Kandidaten die in de markt zijn; zij krijgen de mogelijkheid zich anoniem te profileren op Curegie. Dat doen wij nadat wij hen via een loopbaangesprek hebben leren kennen. Indien u wenst, sturen wij u een verslag met onze bevindingen. U neemt zelf contact met hem of haar op en maakt kennis. Er zijn pas kosten aan verbonden wanneer u een sollicitatieprocedure met betrokkene start. Die kosten komen overeen met onze kosten voor de loopbaangesprekken en het inventariseren en vastleggen van indrukken. Onze inspanning is om voortdurend kandidaten te ontmoeten en te profileren.

c. Search en selectie voor moeilijk in te vullen vacatures; wij zijn searchspecialisten, al dertig jaar. Wij geloven dat kwaliteit en zorgvuldigheid van het searchproces belangrijker zijn dan snelheid en kwantiteit. In onze gesprekken met u gaan wij op zoek naar het unieke karakter en de dominante kenmerken van de vacature. Indien nodig schakelen wij een expert in op voorliggende vakgebied in de vacature. Onze inspanning is het uitvoeren van een professioneel search traject dat volgens de ervaring tenminste 100 uren in beslag neemt.

d. Voor tijdelijke opdrachten; wij ontvangen een opdrachtomschrijving en zoeken een ervaren kandidaat op basis van een bureau vergoeding. De vorm waarin u de afspraken met ons en de interim manager wenst vast te leggen is felxibel; ‘interim in dienst’ of als zzp’er tegen uur- of dagtarief.
Onze inspanning betreft het kennen van de interim kandidaten, het aan u voorstellen en het maken van de contracten. Bovendien leveren wij een vertrouwenspersoon die klankbord is voor alle betrokkenen.

Graag geven wij in een gesprek met u invulling aan deze opties en het maatwerk dat bij u past.

Vul onderstaand formulier in:

 
 
 
 
 
 
 
 


* Verplicht veld